لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
دورتموند تیم خوبی بود اما ما بهتر کار کردیم

دورتموند تیم خوبی بود اما ما بهتر کار کردیم

استفان لختشتاینر بازیکن پرتلاش یووه در سمت راست دیشب یکی از بهترین بازیکنان بود و با دوندگی زیادی که در پست خود داشت اجازه نفوذ به حریف را نداد و البته حملات خوبی هم از آن سمت شروع کرد. مدافع-هافبک سوئیسی یووه پس از پیروزی مقابل دورتموند در آلمان در مورد این برد به یادماندنی گفت :

" کلید موفقیت برای تیم ما گلی بود که توز در دقیقه 3 بازی بثمر رساند. این گل کار را برای ما بسیار ساده تر و برای دورتموندی ها بسیار سخت کرد . آن ها در خانه بازی می کردند و با توجه به پیروزی 1-2 در بازی رفت این گل بیشتر آن ها را تحت فشار قرار داد و ما را آسوده تر کرد "

" در خانه تیم خوبی پیروز شدیم و این بسیار خوب است اما باز هم می گویم که دورتموند تیم قدرتمندی است. آن ها با وجود اینکه در این فصل مشکلات زیادی را تجربه کردند اما در طی هفته های قبل روند مثبتی داشتند و برای ما حریف سرسختی بودند "

" ما در این دیدار کاملا هوشمندانه و خوب بازی کردیم و فضایی برای پیشروی به دورتموند ندادیم زیرا بخوبی آن ها را می شناختیم. ضمن اینکه در خط حمله هم بسیار خوب و بی نقص بودیم "

رقابت در مرحله بعدی ؟

" اکنون به این فکر نمی کنیم، اگرچه همیشه هدفمان جلو رفتن در اروپا است. همه تیم هایی که به این مرحله رسیدند قدرتمند هستند و رقابت با هر یک از آن ها برای ما به یک اندازه مهم است "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: